Każdy pracodawca jaki decyduje się na delegowanie swojego pracownika ma obowiązek znać wszystkie przepisy związane z tym wyjazdem. Jeżeli delegacja dotyczy zaledwie kilku dni w kraju w celu załatwienia ważnych spraw firmowych w innym mieście, uczestnictwa w spotkaniu lub spotkaniu z potencjalnym klientem pracodawca musi jedynie być zapoznany z przepisami jakie obowiązują w naszym kraju. Inaczej sytuacja wygląda jeśli delegacja miała by odbyć się w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej na okres kilkunastu miesięcy. Prawo unijnie nie są każdemu znane, a pracodawcy w większości wypadków zaczynają się nimi interesować w chwili chęci wysłania pracownika na dłuższy okres czasu. By poznać wszelkie ważne i przydatne przepisy czy informacje warto zastanowić się nad uczestnictwem w Kongresie dyrektywa delegowanie pracowników. Jeżeli więc chcemy się zaznajomić z tymi regulacjami i być na bieżąco w sprawie delegowania warto dowiedzieć się kiedy odbywają się najbliższe spotkania organizowane w tym celu.